Gotcha ! Welcome to Arifah Mupit! //. Feeling good ? ! | Follow | Dashboard |
]]> } // ]]>


Nothing is Impossible
" Arifah vs عريفة :



ArifahMupit

25January

Sweet16
Bawah Awan,Selangor
Hafi'sra









H.A.R.A.P.A.N 2015
Saturday 17 October 2015 | 0 flower


Bismillah... setahun berlalu dah masuk tahun 2015, ini entry pertama untuk tahun ini. hahaha. lama sudah aku tidak meluahkan segalanya diblog kesayangan.

so kita throwback sikit, pertengahan tahun 2014, aku dapat naik kelas 4sains1. tak sangkaaaaa. apa yang aku hajat dekat blog, dapat pulak. alhamdulilah tu semua kehendak Allah. tapi macam macam berlaku. dari situ aku banyak belajar. mengenali mereka banyak beri inspirasi dekat aku. ;)

awal tahun 2015, aku masih kekal di 5sains1. aku memilih untuk turun kelas 5sains2. whatsapp Tr azlina selaku Pk HEM. keluar masuk bilik teacher, akhirnya dapat jugak. alhamdulilah...dipermudahkan.

25 januari. birthday aku. sambut dengan kakak & kengkawan. dah besar pun masih sambut. hahaha dah tua wei. kat situ ada seseorang yang aku tunggu wish birthday. happy tak terkata. dan 3februari bermula perkenalan aku dengan lebih rapat. seseorang yang aku rasa sangat rapat. terlalu banyak yang dikongsi, banyak impian ingin dikecapi. harapan terbuka luas. tapi benarlah kata orang, setiap pertemuan pasti ada perpisahan. jatuhhhhhhhhh. susah untuk bangkit kembali. kerana manusia , aku jatuh. kerana Allah jua aku bangkit. Ya ALLAH, kuatkah aku?



dan seterusnya kehadiran memacam orang yang aku jumpa. rasa macam tak ingin bangun lagi. dibiarkan begitu tanpa sebarang berita. result makin teruk. aku taktahu macam mana nak bangkit lagi. trial spm aku jawab dengan penuh kekecewaan. aku tahu,aku punya tanggungjawab yang besar sebagai pelajar dan juga seorang anak. tapi untuk bangkit lagi, aku rasa terlalu lemah. 

tahun ni aku spm. 2/11/2015. lagi beberapa minggu lagi. Ya Allah moga aku dapat tebus kembali . roda memang sedang berputar. mungkin dahulu aku gah di atas. kini aku pula yang berada di bawah. beri aku kekuatan... beri aku kesabaran.. beri aku ketenangan..

aku tak meletakkan harapan yang tinggi. kerna aku tahu usaha aku mungkin tak setanding mereka yang sudah berjuang dari awal. tapi aku harap spm ini dipermudahkan. aku mendapat ketenangan. melupakan yang menyakitkan. belajar memaafkan. 

moga dapat membalas semula jasa kedua ibu bapaku. moga dapat membalas semula usaha guru-guru. cikgu salmah, cikgu ummi, cikgu raziah dan cikgu lela, cikgu janah, cikgu zarina, cikgu fakezah, ustazah azmah, teacher rafeah. aku harus kuat. mereka ingin lihat kejayaan aku. aku kena bangkit. bismillah! rabbi yaasir walaa tuassir rabbi tammim bikhair

ARIFAH BINTI MUPIT. BE ORDINARY PERSON.

semangat aku berkobar kobar nak lanjutkan pelajaran jauh dari malaysia. mungkin canada? hati aku terusik masa jaga arwah nenek. aku rasa macam seronok bahagia dan terlalu rasa dekat. mungkin ini jalan Allah tunjuk. kalau benar, moga dipermudahkan. aku pun harus bangkit dengan penuh yakin. atleast kita try. in shaa Allah moga result spm aku yang terbaik untuk diriku. moga mengukirkan senyuman yang paling manis........tebus segala air mata yang tidak terlihat. aamin.

GOODLUCK TO ALL MY CLASSMATES 



HARD TO FIND
DIFFICULT TO LEAVE
IMPOSSIBLE TO FORGET